Torsdag

IGEN?!
Veckan har gått fort.



Igår på julbordet gick det segt till en början,
sen när det väl blev att plocka tallrikar och sånt blev det kul :)
Bära och stapla är lättare än man tror,
gud så bra det gick på den delen :)
-längtar till nästa gång.




Allt gick bra förutom att jag råkade spilla lite glögg på en kärring :$
I slutet när det var städning och sånt var det ju såklart tråkigt.
Men jag hjälpte såklart och sen åkte jag halv tio då Björn kom för att hämta mig,
vi for mot Porsön till Rickard och Rita och såg klart Oskyldigt dömd,
efter det drog vi mot Råne och somnade klockan tolv.. Jag iaf :p


Våra kläder var inte dom snyggaste.
Vi skulle skiljas lite från treorna så dom var helsvart,
dom riktiga ser ut med långa förskläden osv :)
Jaja, det kommer då vi också får se lite bättre ut när vi serverar.




Fredag imrogon,
jag behöver inte fråga vad som händer för jag har många alternativ :D!
Fast dom tre har jag blandat så jag kan göra allt.
1. Vara med Björn
2. Tjejfest hos Carro
3. Se på lusseliret


Jag gör såhär ;)
Först är jag med Björn tills klockan sex då han far och kör Stefan (min morbror) till stan, när han far går jag och ser någon match på lusserliret och efter det går jag och börjar dricka hos Carro :) Sen när Stefan vill hem från stan då Björn också stannat i stan och gjort någontingannat så kommer han till Råne och då ser jag vars vi tar vägen. Möjligtvis hem och sover, eller super vidare.
Smart va? =)

Jaja, planerarN = Mig

Vad ska ni hitta på imorgon ?


Carro och Marie då vi montera upp denna klähängare/krokar :p
I Tisdags

Nä, nu ska jag ta mig en liten power nap.
Sen tror jag att jag ska fara och sola om jag inte är död efter sovandet.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0