when i hold you in my arms

LEAVE MEE ALOOOONE ;)

Atrocities of IJA - Grym!

Kan ju böja med att säga att dendär powernapen satt inte fel på något sätt.
Den var låång och på soffan :) skönast!
Nackdelen är att man känner sig seg resten av dagen och vill bara sova mer,
hellst bara gå och lägga sig för natten!

På 20 minuer kommer Carro och hämtar mig,
då drar vi mot kyrkan och kikar på Oskars (lillebrors) riddardubbning.
Vilket jag får se vad det är efteråt :o

där har ni den, haha!

Så eftersom att Carro kommer snart så ska jag gå och fixa mig,
byta tröja och kanske fixa så jag inte ser så nyvaken ut..! 8/
Jag har Björns ski-doo tröja och det är ju inte alls så kyrkligt om jag får vara så nu :p

NÄ NU NI..
Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0