17år!


Igår fyllde Kicki 17 år och det fira vi då klockan slog tolv på lördag natt :D Mycket trevligt!
Min helg har varit helt underbar både fredag och lördag fast det kunde vara lite tjaffs men sånt händer, det är ju bara kolla in bilderna på http://www.emmelieskoog.pixbox.se/ !

Carro kom och hämta mig och Siri från plugget, drog Uno en sväng och efter det blev det hem och käka korv och mos!..
Nu ligger jag bara här och har lagt in massa nya bilder (äntligen fått utrymme) på pixbox och kollat tv.
Sett One tree hill som var mycket länge sen, Fabian har smsat lite och snart är det Unga mödrar på tvn och efter det är det Familljen annorlunda.
Guuud vad det är skönt att inte ha några läxor, men istället har vi nationella prov i svenska i veckan både imorgon och torsdag och sen så ska jag säga att jag har ingen aning om vad jag kommer få för resultat på so provet. Meeen, det lär vi ju då se (?) Att man aldrig är fri..

Det jag vet kommer hända framöver är att jag skiter i att sola idag som jag tänkte och gör det imorgon istället, på onsdag är det min b-day och torsdag blir det nog solarium igen, fredag är man ledig och åker till dom häärliga i Jokkmokk med mamma pappa Kicki och kanske Carro och är där till söndag :)

Dagens låt - Release me-Agnes!
Sök på http://www.youtube.com/ :D
 
                                                         Emmelie

Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0