fredagen

hejhej :)
igår var det en bra start på helgen/lovet!

var med siri agnes och kicki och körde skoter, vi for bara till slumpen men där var det folk och då for vi vidare till farmor och farfar och käka lite gott sen direkt hem när vi hade värmt oss.
när jag kom hem tjilla jag hemma, pratatde faktiskt med john någon minut. surra bara på om allt möjligt :) sen kom sebba och andre, vi hade det nice och efter ett tag kom evelina och agnes också. men det dröjde inte länge försen jag följde med grapparna till persön. där var mia alex ballen victor anton och någon fler.. dom drack och spela biljard, lite småtrevligt. efter det blev det tillbaka till råne och sen lule med päeint dao degen och sebba och andre då :) max-käk och sen snurra i stan och hem. var hemma kring halv fyra och då somna jag direkt! :)
vaknada många gånger i morse, men sista gången jag vaknade var mycket sent iaf. en av gångerna kom kicki in med en rengöringssudd till ansiktet och kleta vatten på mig :P haha!

det var gårdagen det :P ny dag idag och jag har inte en enda sekund planerad i chemat! hoppas på att jokkmokkarna kommer imorgon!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0