grejen är den att!

Hejhej!
Slutade 20 över ett idag som vanligt, såå skönt!
Mest strosat runt idag på skolan eftersom vi har kvällsredovining ikväll om nazismen så alla har behövat träna på alla lektioner. Sista lektionen hade vi faktiskt tyska och då skrev jag prov, tyckte det gick bra.. Skrev på allting åså :)
Tänkte skriva ett sånthär tråkigt inlägg idag också för "grejen är den att" jag måste hoppa in i duschen och sen fixa mig så jag inte ser ut som någon annan "hej kom och hjälp mig, men ingen kom" där ikv när jag ska stå och redovisa framför alla föräldrar och folk.. Ska äta lite käk efter duschen och sen springer jag över till Siri för att åka dit halv sex tillsammans med hon och Vj :)
Jo, förresten.. Friluftsdagen imorgon är inställd, skööönt! Så det blir vanliga lektioner åså, sen imorgon måste jag verkligen börja packa och kolla vad som behövs ha med inför helgen när vi drar till Jokkmokk!

Jaja, nu måste jag rappa på! Ska hinna prata med Fabian en liten stund också ;) Pusspuss!

Till we ain't stranger anymore - Bon Jovi!
http://www.youtube.com/watch?v=gG9XCwIfyKc
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0