helgen!

jag har varit i jokkmokk heeela gala helgen :D

fredag åkte vi med bussen, jag evelina och kicki. börja dricka på bussen och när vi kom fram gick vi in på konsum, hämta pizza och gick till fabian för att fixa oss.. på väg till fabian höll jag i pizzan och kicki och evelina skämta hela vägen om att "bara pizzan är i behåll är vi nöjda!" också vad händer inte i sista lilla plogkarmsbacken med ugsen? joo! jag ramlar och halva pizzan ligger utanför kartongen. jag kunde verkligen inte sluta garva, och inte med råga på allt så höll jag ju då på att bli påkörd av en bil som kom någon sekund efter. SJUKISKT!
efter att vi då ätit liten del av pizzan och fixat oss hos fabian och dragit en liten förfest så kommer britt och marilo och hämtar oss för att köra oss till mattisudden för mer fest! magnus fyllde ju då 18år i onsdags och då var vi ju då där och hade roligt med massa sköna hönor :) kring tolv var vi alla för trötta och då kom smuggan och hämta oss och alla sov hos fabian, jag fabian evelina patrik kicki kenny johan och robin typ :D
lördag gick vi och åt bakismat på lilla p och efter det så tjilla vi bara hos fabian med ica age och efter det hos tommy och såg mer film och myste på som vanligt :) jag och fabian gick och sov hos fabian och tommy patrik kicki och evelina sov hos tommy.
nu idag när vi vakna tog vi skoter till dom andra och efter det satt vi bara hos tommy och tjilla :) därifrån åkte vi alla till purki och från purki åkte jag kicki och evelina hem med jonte och johan till råne eftersom dom skulle till kalix som vanligt =) var som kanske som skööönast att åka bil och inte som bussen hem som kanske :P

HÄR KOMMER BILDER FRÅN HELGEN!

folk i mattis :)

kicki fabian och pipen!

evelina felicia och kicki :)

tampong-magnus!

boys, boys, boys!

geggan lisa och födelsedagskarln :P

kicki och liisa

meer boys :D

larssan johan och kicki shake it!


helgens låt, absolut bra tommy :)
keep you much longer - akon!
http://www.youtube.com/watch?v=8547CeBWUZA

puss och godnatt efter mer no läsande, som evelina sa i bilen.. "oroa dig inte för bekymmer, det kommer nya imorgon"! /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0