inte illa!

onsdag idag och en väääldans bra start på dagen :)
i morse klev jag upp så jag hann duscha och fixa mig, åkte till skolan så jag var där just då vi börja. började med hemkunskap där vi då fick bostadsuppgiften, så då måste man väl snart börja göra den. sen hade vi bild med åsa eftersom tomas var borta och efter det sluta vi kring klockan elva. carro kom och hämta mig, vi for och hämta sara och hennes hundar och släppte dom och sen körde hon mig till fiket där jag köpte vääääääärldens gooodaste kycklingkurry macka! och som pricket på i:et blev det en sockerbulla, smaskigt som fan var det och jag hade just nu velat ha en till, men det kunde jag ju då drömma om.. annars på den korta skoldagen hade jag på mig en tröja jag inte brukar andvända så ofta som är från bulgarien, när jag börjar kolla i fickorna hittar jag min gamla skåp nyckel! :D så nu kan jag lämna igen den jag har och byta tillbaka till mitt första skåp och bli hundra kronor rikare.. inte illa!

vad kan man mer säga? att jag sitter och dricker en go äppeljuice och fabian svarar inte på telefonen när jag ringde honom. inte igår kväll heller, jaja. sånt är livet när man har tråkigt. men jag hoppas verklkigen att det blir någonting roligt som händer under lovet, klart jag vet massa roliga saker.. men ngt speciellt hade varit nice :) fabian och patrik kommer iaf under lovet, ska väl dricka och köra skoter ngn av dagarna.

idag får ni inte lyssna på en ända låt, utan ni får kolla igenom min blogg och lyssna på bästlåtar som finns :) det blir väl nice? :P

vi synes och höööres! puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0