JOKKMOKK

Hejsan, har inte haft tid och ork att blogga..

I helgen har det varit super roligt och mys..
Fredag åkte jag Kicki Carro Evelina mami och papi till dom härligaste :) Vi var på öltältet, hos Geggan med mera och det slutade med att vi blev på fest hos Fabian och sov sedan där :P
Lördagen gick jag Fabian Kicki Kenny Evelina Patrik och Emelie och käka på Lilla paradiset.. Alltid godast ;) Jag käka en pizza som heter Mexico, var massa gott på! Lördagen sluta iallafall med att mami och Marie louise tog hål i näsan, Kicki mami papi for hem och jag Evelina och Carro stannade kvar till söndag :) På eftermiddagen orka vi inte vara kvar på öltältet, så jag Evelina Fabian Jonte och Patrik åkte med Smuggan tillbak till Purki och drack öl, spela kort och mös på! När klockan var halv åtta kändes det som om den var 12 och godnatt var det klockan ett två tiden.
Söndag tjilla vi i Purki, när jag Fabian Patrik och Evelina just vaknat kom Johan, efter det kom Smuggan. dom körde skoter :) Hääärligt! Vi åkte in till Jmk och käka på Lilla paradiset igen, då blev det en kycklingrulle ;) Gött! Sen blev det buss hem klockan 10 över 5!

Om två helger blir det Jokkmokk igen, då fyller Magnus 18år och det blir nice att få träffa alla iiiiigen :D

Dagens låt: Ragga på - Kick!
http://www.youtube.com/watch?v=0WALF5nApXg


Puss /eee
-Ni får bilder från hela helgen i nästa inlägg hoppas jag ;)

Kommentarer
Postat av: kicki

det är ju inte änns säkert att det blir någon fest emmelie..

han sa ju bara kanske!

2009-02-10 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0