LOV! :D

hejsan, skolan gick fort idag och var mycket tjill :) ..äntiligen lov och snart får man träffa fabian och patrik igen!
nu ska jag ringa runt lite, iaf till kicki agnes och höra hur det blir med skoterkörandet och om vi alls kan fara eftersom mami och papi ska ha sina skotrar ikv typ och kicki slutar sent på fredagar? .. aya, jag längtar såååhäär mycket till att få köra skoter, världens bästa! som lunch idag var det tacobuffe och dom invigde våran matsal med det nya namnet och god mat, det var nice! vilket namn det blev vet inte riktigt jag, men får väl snart veta det säkert. samtidigt som vi käkade idag ver det någonting speciellt, våran musik lärare satt och sjöng och folk spelade och sånt medans man käka så det var nice :D

sitter och lyssnar nu på halo - beyonce så den tycker jag att ni också kan lyssna på idag :) säkert jättegammal för många men har inte lyssnat på den så mycket själv. http://www.youtube.com/watch?v=70AgyIEnBRE&feature=related

eee /pusspuss, älskar er..

skoter bilder sen sest :) -och en bild från matsalen idag som oscar tog!


ringde allihopa nu btw, och jag kicki siri och agnes far snaart för kicki har fått sluta tidigare :D vi syns ikv! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0