näst sista dagen!

heej, nu är det inte länge kvar till loovet! bara en dag till :) guud så jag längtar, köra skoter, umgåsas med härligast folk och ha massa roligt!

idag har jag varit på skolan, rätt tjill. sluta typ 20 i tre och då gick jag till fiket för att jag ville ha en av domgoda mackorna men det var slut baguetter för att det var så sent så det blev inget av det idag men då åt jag istället potatisbullar när jag kom hem med oskar och mami. efter det gick jag och myste på i mitt rum med bra musik, självaste datorn och massa finstäd i rummet så jag bara har FRITT under lovet! blev så trött så jag blev en pluggis och la mig i fåtöljen med fotpallen framför den stekande kaminen och läste "det ska bli ett sant nöje att döda dig av magdalena graaf" i EN HEL TIMMA! :O ganska så stolt över mig själv eftersom jag måste få in en bokrecension snarast. nu ska jag bara kolla klart här, efter det ska jag vänta tills mami kommer och behöver hjälp med saker som ska föras på återvinningen, så då följer jag henne..

ikväll ska jag bara förtsätta mysa på i sköna leggins och en skön kofta med någonting gott och hockeyn :) det är derby luleå-skellefteå! YEAH -får väl hoppas på vinst när linus är tillbaka ;)

ni kan få en myslåt av mig idag, nämligen the cranberries-zombie!
http://www.youtube.com/watch?v=ezCnO5syDo0&feature=related
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0