bloggdesign

hejhej, sjuk fortf..
i natt kunde jag inte sova, har hostat (eller vad det nu kan vara) sönder ngt mellan revbenen(?) vet inte vad det kan vara men jag kunde iaf inte ligga ner, knappt sitta och inte heller stå på vissa sätt. så iallafall inatt så prata jag ett tag med bäst fabian, och jag vet att du läser dethär nu :P

ska snart gå i duschen, vet inte om johan och jonte kommer förbi på en kaffe när dom åker hem från kalix till jokkmokk. dom var här i onsdags också :) trevligt trevligt! då åkte vi ut en sväng runt råne, hämta kicki och tjilla på sen kaffe och skitsnack här ;).

igår var jag också sjuk, var bara hemma och gjorde absolut ingenting. pratade med fabian, satt vid datorn och åt mat... det gamla vanliga. kicki fixa också en bloggdesign åt mig, men som ni kanske ser så har jag bara någon neutral nu eftersom bloggen var seg igår och det tog hundra åt att få allting fixat så då ska hon göra det när hon kommer hem från ume och har sett håkan hellström :) då får ni se!

imorgon far mami och papi till jokkmokk på peters begravning, jag och oskar kommer vara här hemma då och senare kommer väl kicki hem också :) men jag kommer nog säkert ha det nice här hemma, mitt i allt är man en bov och tjuvar sig något gott att dricka framför tvn!

dagens låt: flickorna på tv 2! ;) -sköööönast!
http://www.youtube.com/watch?v=VbRDB1WfSH0


ska inte skriva så mycket mer nu, ska läsa lite bloggar och vara social på msn nu! jag är tillbaka sen ;)
puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0