en bra kille är..

Kort sammanfattning över helgen..
I fredags var jag hemma, följde med Carro och Sabina till Carro. satt där och drack litegrann. Efter det gick vi upp till Jens då Kj, Danne, Maja, Malin och Sebba kommit, och där var blandannat Jens Emelie och Stempa. Därifrån gick jag hem vid tolv tiden.. När jag traska hem var det inte en käft på gatorna, också hör jag hur ett larm gick. Det lät precis som om det var från uno-x men, jag sket i det och gick bara fortare ;) Som tur var prata jag med Fabian.
I lördags var jag bara hemma, på kvällen kom Evelina upp och vi såg lite tv och myste på :)
Idag har jag gjort absolut ingenting, tänkte duscha sen ikväll så jag kanske slipper duscha på morgonen imorgon.. En fördel! Jag är alltid så satans seg på mornarna, det är så pass illa.


en bra kille är:
Han som bryr sig mest om dig.
Han som kan få dig att gråta med sina vackra ord.
Han som kan få dig glad när du är nere.
Han som vill visa upp dig för hela världen.
Han som kan skriva allt om dig på msn och inte bryr sig om hur många tjejer han förlorar.
Han som alltid kan ställa upp.
Han som vet när du är ledsen och när du är glad.
Han som tycker att du betyder mest i hans ögon
Han som kan vända sig till vem som helst och säga: detta är min flickvän.
Han som kan hålla din hand framför sina vänner och säga: det var hon jag pratade om.




Puss /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0