bilder Jmk!

Sjuk dag, ont i halsen, täppt i näsan, massa hosta som känns att jag snart hostar sönder allting som finns inom mig snart, ont i hela kroppen plus att jag har fått träningsvesk på köpet från brottningen igår på idotten :) Det känns skönt att ha träningsverk ändå, för då vet jag att jag gjort det bra och tränat ;) Men allt annat är piss..
Ska fixa gymkort i veckan och om jag inte är lika krasslig i morgon ska jag fara och sola, det är nice!

BILDER FRÅN JOKKMOKKS MARKNAD!


Kicki på g dit! Fredag


:) Fredag


JMK -09


Jonte och Robin på öltältet Fredag


Öltältet Fredag


Kicki och Johan tillbaka i Purki igen Fredag


Snyggwe, Johan jag Evelina i Purki Fredag


Evelina Johan Kicki i Purki Fredag


Jooohaan :P Fredag, fortf i Purki på dansgolvet som vanligt ;)


Tillbaka i Jokkmokk for vi till Geggan och Johan var färdig så han fick rida på Evelina upp till högsta våningen :P


Vi boxades hos Geggan ;)


Från Geggan bar det av till Fabian!
Där var massa, blandannat denhär killen Simon :P
Fredag blev det att jag Fabian Kicki Kenny Evelina Patrik och Memelie sov hos Fabian :)


Fabian på Lördag ;)
Blev tjill med chips, öl, dricka, kortspel, tv med mera..


-------------------------------------------------------------------------
..Jag förstår mig inte på vissa människor, men det kanske jag inte ska heller!
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0