-livet är en fest

håll med om det, folk och fe!

Just nu sitter jag vid min dator och håller på att total däcka, jag är så grymt trött. Steg upp halv åtta i morse och åkte till stan men Carro och lilla hunden Donna :) Jag bara längtar tills jag får gå och sova!

I stan har jag först suttit och väntat på Carro i en och en halv timme utanför arbetsförmedlingen, sen vänta jag på henne ett litet tag då hon var och knäppte kort till körkortet och efter det for vi och hämta upp Sabina på Björx. Vi och käka på Mat & Prat och hade det trevligt, jag käka en curry kyckling macka och jag kan säga att den slår aldrig Dagobert.. :p  Iallafall efter att vi käkat for vi till Danne och där satt Mattias och Viktor också, drack kaffe och sprite och gorma på, sen for vi hemmåt. -skönt, skönt. Men ändå bra att jag har fått driva dagen med något istället för att bara sitta hemma och deppa över att jag är trött och allt annat.

Ska se grammisgalan eller vad det nu kallas :), jag skriver i morgon om hur skolans första dag varit. Om jag då inte är död, som jag lär vara! URSSS..

Puss /eee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0