65!

Idag är det farfars dag :) Han fyller 65 år idag!
GRATTIS!

Min "lilla" farfar (:

-Dagens låt får bli Lasse Stefans - Emelie!
Jag fick den skivan av farfar för många många år sedan :)
..Här kommer en länk, men ignorera videon :P
http://se.youtube.com/watch?v=djgw5tbCxLs

Nåå, visst är dom häärliga!?

Nu sitter jag bara här, när jag kom hem hade mami städat hela huset plus mitt rum (: Skönt!! Tack mammsing :D Nu ska jag gå och äta någonting sen ska jag nog beställa en tid och fara och sola solarium igen.. Är så grymt skönt!
Imorgon ska vi fara med elevrådet och bowla och käka, ska bli roligt och skönt att veta att det snart är öööver! ÅHH:) Sen kommer nog dom från Jokkmokk i helgen också, ska bli roligt! Har säkert redan sagt det.. Och helgen efter det är det då Jokkmokks markand så då far vi dit igen :D

Puss /eee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0