allt från a till ö!

..Dom har hittat Peter Nilsson, lycka!
Och Gubbsen Patrik (Peters son) smsa mig idag klockan 12:09 "Nu har dom hittat han :) åh!" :D Är verkligen ledsen arg och lycklig för eran skull..

Nu äre såhär iallafall att jag tar allting kort och snabbt för jag har absolut ingenting att skriva och om jag börjar skriva långt och massa onödiga saker vet jag att det är folk som inte orkar läsa allting jag skriver eftersom jag är så själv.. Om någon skriver en lång text med skit så orkar man inte helt enkelt läsa, så är det.

-Igår umgicks jag med Siri, det var trevligt men mycket länge sen sist! Vi spelade lite gitar hero och kolla igenom skolkataloger, gick på Uno och hade det allmänt mys :) Före det var jag då på skolan som vanligt, men det är väl inget som man behöver skriva varje dag för det är inte det minsta roligt..
-Idag var jag på skolan också då, Amanda och Viktoria sa att det var elevensval sista två timmarna typ och att vi är 28 stycken i bildgruppen så dom skulle inte gå. Då gick inte jag och Siri heller, för han tar aldrig ändå närvaro eller kollar utan han sitter i personalrummet och fikar eller någonting annat oviktigt! GUBBJÄVEL.. Var iaf om till Tomas Erika och Frida för att Carro var där med hunden, satt där ett tag och sedan åkte jag och Siri hem med henne. Jag hoppade av hos Siri med henne och satt där och prata om allt från a till ö :)

Ikväll är det hockey och Luleå möter Färjestad eller Frölunda, nu minns jag inte rikitgt :D

..Jag vill festa!

Hör av er! puss /eee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0