äntligen kan man väl få hoppas på napp

Det är mer än 80% säkert att det är Peter som ligger där tillsammans med sin skoter på flera flera meters djup och har frusit ihjäl sen den 20 december.
Igår när mamma och pappa var och sökte efter honom där han körde under isen med hjälp av 30 andra personer hitta dom igenting, men det var någonting som var för kort som inte nådde djupet till båtten så idag har dom fixat längre. Kamerorna har reflekterat på massor med reflexer och det ska tydligen vara hans skoter med massa reflexer och under skotern ska nog han ligga med sin jacka som också hade reflexer på sig.. Så nu är det väl bara fortsätta hoppas! :'/



Peter med "micken" så kallade temperaturmätaren.


Nu har jag blivit ännu mer sjuk igen, har varit bättre fredag lödag men nu kom det igen..
Tänkte kolla runt på datorn ett tag till, sen ska jag försöka göra ngt för jag vet inte vad jag ska ta mig till för att tiden ska gå fortare! Vill bara kunna somna här och nu.. Men det går ju då så klart inte.

If i were a boy - Beyonce, väärldens bästa!

puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0