dålig

Idag har jag mått dålig hela dagen, jag är sjuk men vet ändå inte vad jag har för sjuka. Har ont i hela kroppen och världens hosta som gör sååååhäääär ont! Jag tror att jag snart hostar upp allting. Tänk om man kunde hosta upp allt dåligt som snurrar i huvudet hela tiden, då hade det varit bra med hosta :) Jag kände det redan igår kväll men orkade inte gå upp för jag ville hellst bara somna så allting kunde blev bättre skulle jag slippa första skoldagen. Hade som ändå velat gå på den!

Ikväll blir det väl att sitta och dricka lite dricka och se hockeymatch Luleå möter Brynäs borta, nu måste dom verkligen vinna för om det går nå mer neråt kommer dom inte upp igen och det vet jag. Ändå har Lule alltid sån tur att dom på något sätt alltid kommer med i elitserien? :D Nu vill vi se GULD :p Varför jag bara ska dricka lite dricka och inte tjocka i mig chips och dipp som jag gör varje dag är för att jag är sjuk, och det är ett tecken på att jag är sjuk. Vem vet, det kanske ändrar sig på två timmar.. :)

Nu ropar kicki på mig! ska gå dit över till henne en sväng :D

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0