en fråga?

Hejsan, idag var jag på skolan, som vanligt.. Suck* Men ändå.. Gud, får man kalla det att vi har en jävligt bra dag onsdagar på skolan, och det gör det roligt. Slutar nu mera tjugo över ett på onsdagar då som är mycket tjill.
Efter skolan idag följde Mia med hem till mig, jag färgade håret brunt på henne från halvblont :) Det blev mycket fint och hon var själv nöjd! -Bra det. Medans vi vänta på att hårfägen skulle sköljas ur så tog jag bort mitt nagellack med special acetonet mamma hade köpt åt mig till mina naglar eftersom jag har gelé naglar. Justeja! Dom måste jag också boka tid till, dom måste fyllas på eftersom dom växt ut och det ska ske nästa vecka.. Så då blir det nog samtidit att gå på staden nästa vecka då :) Aja, annars har jag bara suttit hemma och haft det mycket tråkigt ända sen hon for hem med bussen tjugo över fyra. Jag har sett på det nya programmet med Anders Andreas och Laila, Made in Sweden. Det var bra och såg ut att bli spännande nästa vecka på det dom visade! Nu snart tjugo i elva är det en dokumentär som mamma kom in och tipsa om precis att vi skulle se som tydligen skulle vara mycket intressant och bra. Något om någon som hade stängt in någon annan i en källare tyckte jag hon sa? Men jag kan som vanligt ha hört fel.. "Knäck i lurarna" hihi, fnizZz (a)

Nu blev det sådär långt och jobbigt igen, men läs det.. Det är min dag så!? :D
Ha det bäst

Bara EN fråga, vilka är det som läser min blogg? :) Kommentera gärna ni som gör det så får jag läsa era bloggar!



Tandborsten nu! Sen sängen tillsammans med tv :) /eee

Kommentarer
Postat av: evelina

jaag läser! :)

2009-01-14 @ 22:49:58
Postat av: Syster Carro

;)

2009-01-15 @ 00:35:43
Postat av: jossan :)

jag läser ; )

2009-01-15 @ 14:35:31
URL: http://josefinhellberg.blogg.se/
Postat av: kina

å jag ;b

2009-01-15 @ 18:54:16
Postat av: agnes

jag med

2009-01-17 @ 22:44:47
Postat av: amanda

jag läser gömman :p

2009-01-19 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0