en helt vanlig tråkig tisdag!

Bläääääää, jag verkligen vill inte vara på skolan! I morse hade jag småkramper i magen men for ändå på skolan, blev stressigt som vanlig på morgonen eftersom att jag inte hade packat en ända pryl till badet och lite såntdär småtjaffs..

-Kom iallafall hem hem nu kring halv fyra och käkade direkt lite lasagne och sallad :) Gott gott!
-Idag vet jag inte vad som händer, kanske att man far och kollar på brottningen ett tag! Där var det mycket längesen man var eftersom att det var typ förra vintern jag sluta? Eller, jag håller inte ens kolla för att det har gått så länge plus att jag faktiskt har lite smått ångest :) Men, fick ju operera och var sjuk hela tiden.. Halsfluss, öroninflamation, feber, halsfluss, öroninframation, feber.. Sådär höll det på, och i säkert flera månader var det också!

VET NI VAD JAG HAR GLÖMT?!
-IGÅR VAR DET AAAAGNES B-DAY :))

Älskar dig kelgrisen! <3

Oj vad gammal bild på oss.. Sen 2007!
Jag Agnes och Sofia tältade :)

Uppdaterar dagens låt sen! För nu ska jag gå och se vad mamma Oskar och Carro gör, det låter som att Oskar ska och åka i hockeyrinken :D 
Puss /eee

Kommentarer
Postat av: Siri ;p

Sööötisat ;p

2009-01-20 @ 18:05:10
URL: http://siriiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0