helgen som varit (:

Hejhopp!

I fredags var jag på skolan, vi fixa klasströjorna så vi fick dom då och lite sånt tjaffs.. På framsidan står det typ "fem ig är fler än fyra mvg" -Töntigt men det var den bästa.. På baksidan har vi någon elefant där med och alla klassens namn i den :) Efter skolan satt jag bara hemma, kolla runt på massa bloggar och tjilla på.. Patrik kom hit kring halv sex med det märkte inte jag efter en halvtimma :P Så då vart gubbsen arg och kom och satte sig i mitt rum efter ett tag och vi lyssna på bästmusik! Efter det satte vi oss i köket, spelade kort och drack alkohol lite smått.. Tillslut blev vi jag Kicki Patrik Evelina Sabina Carro Stefan Foppa Alina mami papi Sollan Lars och säkert någon mer jag glömt.


-Här kommer lite bilder från fredag! :)

Mia på skolan (: Så fin i brunt!



Igår var jag och såg på soptippsrallyt med Carro Sabina mami Kicki papi Stefan och Robert, sen kom massa fler.. Det var mycket trevligt :) Kom hem vid tre och käka lasagne och klockan fyra var supandet igång igen.. Söp från klockan fyra och somna klockan ett ungefär så det blev inte så sen kväll men lång. Jag Sabina Carro och Kicki började smådricka litegrann, efter att tag for Carro och Sabina och Andre och Sebba kom och drack med oss ;) Vi hade mycket trevligt, dansade och hade svinroligt. Klockan nio ungefär kom Victor och efter ett tag kom Johan förbi och då for allihopen till Jens och sen till Mårten :) Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv så utanför Martin fick Sabina och Carro vara till stöd ett tag sen var en kille från töre där och stötta lite, hihi! Klockan tolv ungefär gick vi mot Carros lägenhet och Carro och Sabina lämna mig där och jag somna och dom for och parta vidare! Mitt i natten väckte Johan mig och ville att jag skulle gå hem med han men jag somna nog bara om tror jag? Allt var lite skummt men, jaja.. Kvällen var rolig hur som hellst :)

-Här kommer lite bilder från lördag också :)

Haha! Kicki och mami, haha sött då..


Carro och Sabina, mycket dålig bild.


Stefans, Roberts och mamis :)
På vägen dit åkte jag på papi och Sabina och Carro i pulkan och på vägen hem tog vi girls mamis skoter och pulkan och for iväg hemmåt.


Johan, första gången ha kom förbi :)
Att alla alltid ska prata när man ska ta bild, hihi!


Sebba hade lite ont så Kicki gav honom massage (:


Kicki och Andre, nog var dom på lyset. Kungarna över dansgolvet! :D


Victor och Sebba böga sig ;) hihii


Andre!


Kicki och Victor :)

Nu sitter jag bara här i Kickis rum med en bärbar dator som jag tjuras med att ha just nu.. Jag ångra att jag skrev denhär bloggen här för det har tagit en evighet eftersom den är så segast och jag har lagt upp massa biilder. Men iaf, varit bakis hela dagen idag och nu är det helt ok igen :) Ska gå och se om jag hittar någonting gott i kylen för Kicki går och hämtar gosaker här hela tiden!

Pusspuss /eee
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0