helt vanlig Tisdag!

Helt daga vind, vet knappt vad det är för dag och jag är alltid övertrött.  ...Bara för det bjuder jag på lite gamla bilder (:


Igår valde jag gymnasieval.. Lite små pirrigt är det ju (;
Första hand valde jag frisör, jag har på tok för lite poäng för det och det är mycket höga poäng.. Men värt ett försök iallafall!
Andra hand valde jag en ny utbildning som är frisör fast typ stylist!? :D Lät intressant, syon visste inte mycket om det med det skulle iaf vara ett eget företag och man har inte mycket i skolan utan man är mest ute i andra företag och provar på med mera. typ lärling!
Tredje hand valde jag hotel och resturang, är mest säker på att det kommer bli det eftersom jag då hade för lite betyg för frisör. Men vi lär ju se! Det lär ni ju också få höra här senare på bloggen :)

Igår kväll såg jag också en dokumentär som hette "Hälften man hälften träd" det var lite små läskigt, dom förljde massa människor som det hade börja växa som trät på mest händer och fötter genom massa vårtor! Sen såg alla jättekonstiga ut men det var verkligen läskigt. En kunde också dra en bil i ett rep satt fast i håret?! Förstår inte hur man kan få såntdär på kroppen och överleva. En hade dom iaf räddat händerna på och tagit skinn från benen. När det var opererat kunde dom sätta en penna mellan fingret på han och han kunde skriva sin manteckning som han inte skrivit på 14 år. Skummt :)

Idag var jag jätte trött, åkte hem med marcus tidigare för att man verkligen inte orkar gå på elevens val som sagt. Så fick iaf sluta då kring halv två :) Skönt!
Ska läsa so nu och plocka bort på toan allt smink som mami bad mig..

Förresten! I helgen kommer alla boys från jokkmokk/purkijaur/radijaur och vad allting nu heter hit :D Bilder på dom i tidigare inlägg. Då är det fest eftersom Kicki fyller år på söndag och jag på onsdag! Kommer bli hur nice som hellst, fast det ända är att vi måste fara en snabb sväng på fredag eftermiddag till farfar som vi lovat han alla för han fyller 65! =)
Jag vill gratta alla vi tre tillsammans i förskott! Plus att jag vill gratta Nils Karlsson pyssling som fyllt 13 år igår(?) GRATTIS!

Dagens låt får bli Wouldn't it be good - Cascada
http://se.youtube.com/watch?v=c3SX8Fc0UFQ

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0