lördag -übertråk!

Heeejsaan,
Det börjar med att mami och papi i morse farit till Pukijaur och sökt Peter som körde under isen med skoter. Jag hatar det verkligen, var det tvungen att hända att just han skulle försvinna?!
Sen är jag då barnvakt hela dagen åt Oskar tillsammans med Kicki, men Kicki ligger i sitt rum med Victor och ser film. Jag ska försöka få tag på tacokrydda som vi glömt köpa för vi hade tänkt käka tacos lite senare idag om man får ork att göra det :)

Igår var jag också hemma från skolan, men på månadg börjar allvaret. Då MÅSTE jag till skolan. Vi har fått nytt chema och det verkade bättre tack och lov. Slutade just efter ett på onsdagar och det är bra för det är oftast då man far till staden :D Efter att kicki slutat och var på bussen hoppa jag i duschen för att jag var inte alls den goaste kan man säga. Då kom kicki och victor hit just efter det och då hade vi beställt mat från BK, jag käka husets special...Världens godaste pasta! Sen tjilla jag vidare och efter ett tag fixa jag mig klart och Kicki och Victor följde med mig på Uno och handla lite gott till Lets dance. Alla dansade mycket bra, men jag kan säga att jag tyckte Blondinbella var sämst! hihii. Jag såg bara en liten del av henne för just när det var hennes tur att dansa så for jag ut med sebba en sväng och körde runt. Träffade samtidigt ett helt skotergäng på OK, Carro Nathalie Joel Mårten Ante Marie Tobbe och det gänget :D Efter Lets dance kom Amanda Evelina och Oskar upp och vi spelade ghwt, vi drog in hela bandet! Gitarr, bas, trummor och sång :) Hehe, det var mycket nice.. Senare somnade jag väl efter tre någon gång.

Nu sitter jag och funderar på duschen och vad som kommer hända ikv. Finns chans för fest, men långt bort var den jag vet just nu :)
hör av er om vad som händer ikv! /eee
070-6305452

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0