massa på g!

Hejhej :)
Igår var jag hemma det mesta efter skolan, sen kom Carro förbi och jag fick den iden att komma och sova hos henne så då for vi till henne efter ett litet tag. När vi kom dit satt jag hemma hos henne och hann inte göra så mycket tills Jyri kom och tjilla ett tag inne tills då Didrik och några andra kom och hämta han för att sen fara hem till Töre. Dom hade varit och badat i Pite (: Måste vi också någon dag! Skulle vara grymt roligt. ännu roligare hade varit om man tog ett eller två hotel rum, drog ihop några och var där en helg ;) Iallafall, efter att Jyri farit kom Räkan och käka varma mackor med mig och Carro, gottgott! Sen somnade jag nog rättså tidigt, iallafall för tolv denhär kvällen/natten.

Nu är det så att imorgon måste jag kliva upp tidigt så jag hinner göra mig iorndning för skolan OCH stan, ska åka tidigare med kvart över tre bussen och fylla i mina naglar klockan fyra på Xtreme beauty :) Sen måste jag gå och kolla runt på stan efter en födelsedags present åt Johan eftersom han fyller arton år på lördag som jag sagt! .. Sen måste jag detsutom hitta någon ny tröja eller tunika, så jag kommer tillslut att vara helt och hållet luuuspaank! /:

Igår glömde jag att lägga upp dagens låt så idag får ni två styckna!
Plus att ni ska få se klasströjans tryck :)

Ska gå och äta en hamburgertallrik från Bk nu som vi beställt hem, sen ska jag nog hinna med att fara och sola solarium så man får någon färg! :) Ska ringa och kolla om dom har tid nu. Men hur som hellst kommer jag nog inte hinna skriva någonting mer idag än vad jag lovat. Men är strax tillbaka igen!

Puss /eee

Kommentarer
Postat av: Sis

vart for dagens låtar då?!

2009-01-22 @ 11:46:26
URL: http://christineskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0