praapraa helgus :)

Det har varit en härlig helg allt ihopa!
Fredag var världens bästa bastukväll och igår var det 18 års fest för Johan och det var gryyymt mycket folk! Måste då säga att han har gjort allting grymt bra med att få till allting. (:

PURKIJAUR OCH BASTUKVÄLL!

Bussresa dit, var framme kring ett?


I bastun, väntar på att det ska bli varmare :)
Kenny, Patrik, Evelina och Kicki


Patrik <3 Evelina


Magnus och Fabian :)


Larssan och Tommy!


Magnus, Kenny, någon som kom en sväng och Smuggan :)


Larssan, Johan, Kicki, Fabian och Kenny i bastun!


Haha, ojoj!


Smuggan :P


Kenny och Johan sjunger för Kicki ;P Sjukiska jävlar, sjöng för mig sen..



Johan, fullast!



Igår då iaf satt jag hemma efter Purkijaur, somna typ en halvtimma tills Conny kom och väckte mig och sa att jag skulle flytta mig från soffan för att dom skulle se hockey, helvete vad arg jag var på han då..
Flytta mig iaf, såg lite hockey och sen gick jag och duscha. Var hemma tills hockeyn var klar och Luleå vann med 5-0! Ett under!! :) Sen efter det bar jag mig iväg till brottarlokalen där det var lungt med folk tills en timma hade gått och det var smockat! Skullem gå ut på bron jag och en till också fick jag se 40 andra där utanför typ.. Det klarade sig för bråken, iaf dom flesta, jag trodde verkligen att det skulle spåra ur mer!
Jag och en till gick iaf hem med Kicki och Victor och sov kring tre :)

JOHANS 18 ÅRS FEST!

Maja och Nisse :)


Jonas!


Linda och Kicki!


Måårten drog "tiiiip" :P


Johan 18 år!
Ojoj, vad alla sjöng :)

Vaknade idag lite hur som hellst, natten, tidigt på morgonen och lite sånt. Tillslut tog han bussen hem 13.50. Efter att bussen gått gick jag ner till brottarlokalen och hjälpte till att städa och där var det folk som fortfarande söp nu på morgonen! Häärliga grappar. Johan, Björn, Victor, Porre, Adam, Sebba, Axel medflera! Efter att jag städat nog for jag och Sabina med Sebba och köpte ok korv, mycket gott! Nu har jag bara tagit det lungt, ligger i Kickis säng och kollar runt överallt. Just käkat en hamburgertallrik från Bk :D

Dagens låt: Hjältar, sagan om hur det sket sig - Nomy!
http://se.youtube.com/watch?v=J_BMZYdX7EQ
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0