Thursday, Friday soon!

Jaru, då var det torsdag igen och snart helg. Igår tänkte jag att -Fyfan vad veckan gått trögt! Men, det är ju helg i morgon :) Skönt! Idag har jag bara haft det rättså tjill igen på skolan, haft möte om balen med några tjejer ungefär halva förmiddagen. Imorgon tänkte jag ha leggins på skolan för en gångs skull! (: Jag orkar aldrig bry mig om hur jag ser ut på skolan för det är så onödigt.. Vem ska man klä upp sig till och vara fin? -INGEN!

Ikväll är det hockeykväll igen, Luleå-Timrå! Luleå vinner med 3-1 är min sattsningn ;) Hihi! får vi väl hoppas på det då..


Måste fortsätta plugga nu, kanske händer att man uppdaterar med någonting roligt ikväll plus resultatet av matchen ;)

..you are just gone out of me now, quite a trace missing from my life.
i find you not in my heart anymore .. :'/

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0