use your head and follow your heart

Vakna klockan ett av en ångest, jag hade sovit för länge tyckte jag och hade bestämmt mig för att ställa om dygnet igen för att på torsdag börjar skolan om.. Jag verkligen vill inte!
Åkte iallafall in med tjugo i fyra bussen till stan med Amanda Evelina Kicki och Agnes, Kicki drog till Victor och vi andra gick och åt go mat på Exotic och såg Yesman på bio :) Maten var god men vi hade inte så stor lust att käka där eftersom att det var en sur kärring som servera oss plus att hon gav massa fel och var über otrevlig. Filmen var bra men blev lite små less i slutet. Efter bion träffa vi Kicki igen och åkte hem med kvart i nio bussen.
När vi kom hem gick alla plus Malin till Engströms och där satt Sofia Siri och Kina också, mös vi på och spela lite gh där och nu är jag hemma och ska snart gå och sova. Måste verkligen vakna typ nio i morgon, jag kommer aldrig palla kliva upp till skolan annars, så är det bara!..

use your head and follow your heart, emmelie.
you can not go by what your opponent says, trust yourself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0