jag log, och pressa fram ett HEJ!

..när allt var så stelt så fick jag syn på dig
när drinken kom gick allting snett...
ÅHHH, gee mig en öl, så ska du se jag vaknar till!
ge mig en öl, så gör jag vad du vill!
Hej
, dagen började med skola. Slutade tjugo över ett och det var mycket skönt, gör vi och kommer alltid göra varje onsdag!

Idag har jag läst massa so eftersom vi har stort prov imorgon på världskrigen och hitlers tid.. Suck! Jag vet inte riktigt hur det kommer gå för mig, jag håller iallafall inte koll på alla länder som var med och sånt. Men det löser sig och det lär vi ju se efter jag gjort provet också..! Efter att jag läst lite so gick jag in i köket till mami och stefan (morbror), där blanda jag chips och dipp och jag och stefan satt och käka det plus att vi spelade lite vänd tia :) Kicki kom hem efter ett tag och då käkade jag Kicki och Stefan tacos, mycket gott var det men less blev jag. Just när vi spelat klart och setter och tjaffsar och gormar kommer mami in i köket igen och säger att jag har telefon, på hemtelefonen(?).. Då är det dom från stylist programet jag valt, det nya!!

-Hej, det är emmelie!?
-Hejsan, jag ringer från ..Ja vad det nya nu hette, iaf stylist hårvårds programet jag valt. Skulle jag få ställa några frågor åt dig?
-Jo visst :)
-Har du valt program ännu?
-Ja..
-Vad har du valt för program?
-Frisör svara jag bara så dum som jag är..
-Jaha, okej.. Det var allt jag hade... Tack hej :)
-Va?
-Ja, det var allt jag hade!
-Va, jaha okej! Hejs.

Då gick jag in i köket igen och sa att det var om det och vad jag sa, och då sa dom att det var från just det dom ringde och då blev jag förbannad på mig själv för att jag inte sa att jag valt det så då försökte jag ringa upp flera gånger men inget svar.. Efter ett tag ringer dom upp! :D Då frågar dom precis samma saker igen, fast då sa jag.. -Ja, i första hand har jag valt frisör och i andra hand har jag valt stylist sak programmet.. Är det därifrån ni är och söker? Och då sa han - Joo men vad bra :) Tack hej! Och då blev jag helt plöttslig överlycklig! Tänk om jag verkligen tar mig in på den nya linjen, det är en speciell linje som man har speciella ämnen i men är ute som lärling och i företag! :) Låter superroligt! Ser verkligen framemot att få gå just den linjen. Jaja, slut på det. Jag vart iaf glad och det är jag det!

Jag har också kommit på att jag vill fara utomlands :)!
Typ Grekland, Spanien eller någonting sånt där jag inte varit.. Fast jag skulle kunna fara hundra gånger till till Cypern och Bulgarien bara för att det var så överbäst :D

Jag för två-tre år sen i Cypern.. Nåå, hade det inte varit härligt och vara i varmen och steka? Hade det inte det? Hade det inte varit allra bäst att känna sig snygg av att för en gångs skull vara brun?! :) Jag ska och sola solarium i morgon! Och det är ett MÅSTE

Ska iallafall läsa på mer so nu och fila klart naglarna, sen blir det att se "Made in sweden" klockan nio!

..Här kommer dagens låt!
Top of the world - Jill Johnsson :))
http://se.youtube.com/watch?v=bUs6bgVGNxc



Puss på er /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0