bil-tripp

Kommit hem från Ale för någon timme sedan.
Carro skulle komma och hämta mig efter åtta eftersom bil bingot sluta åtta.
Men vad händer? ..JO Carro och Marina står utanför Björn 10 i åtta då vi står i duschen.
Panik ut ur duschen och göra sig klar på 5-10 minuter.
Som tur var gick Björn ut och var social medans jag raffsa ihop mina grejer :)
Vi for direkt till Boden med Marina och sen om på Max.
Efter det for vi mot Jens och åt och hämta upp Tiquila.

Nu kommer det bilder från alla möjliga tillfällen!
SE OCH NJUT


Börn-kväll - Johan och Löken

Börn-kväll - Folk

Börn-kväll - Björn C

Bil-bingo - Björn och Carro

Bil-bingo - Schtoor spelarN

Bil-bingo - Babe

Vatten-körning

Vatten-körning - Björn och Kryck-Victor :p

Vatten-körning - Björn

Vatten-körning - Johan och Björn försök1

Försök2, blöta. Då vet ni vad det betyder.

SMÄXXY

Levduvor-skjutning - Hans och Björn

Fiska fisk Björne

Nu ska jag prova skicka ett sms och höra om Evelina are sleeping. Om inte så ringer jag henne, annars sover jah :)
första veckan komun jobb av tre startar imorgon klockan nio.. Ser INTE fram emot det! Men men Wish Me Luck
Puss och godnatt /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0