Det jag har sagt

Jag har inte skrivit på hela helgen, jag sitter knappt på datorn här hemma när jag inte haft en bärbar. Mest suttit hos Björn nu senaste tiden :) MEN NU, idag har jag Björn Kicki och mami varit i stan. Har köpt en ROSA dator och lite annat små tjaffs. Blandannat en tändare där det står "Jag tänder på allt" på den ;) Så nu kan jag använda datorn oftare, det betyder att det blir mer blogg! :D
Blir stan i veckan också så då blir det att köpa mer mot kläd hållet osv :) Kicki prata om att fara till Pite och shoppa lite men det lät jobbigt..


..sååå nu kan jag också lägga in mer bilder här eftersom jag har funkade USB-input saker :)

I helgen har jag bara varit med Björn, vi har druckit båda fredag och lördag här hemma.
Lördag vart det rätt mycket folk här, tyvärr inte hängt med så bra med kameran och mobilen i helgen så har knappt några bilder att visa er.. men någon enstaka :)



Björn och papi :)

Blanks

kubb!

babe

dennis :p

sliten man ;D


Björn och Kicki teama ihop med dom underbara morgonrockarna :p

Jens och Evelina

folk




vet inte riktigt vad detta är för bild..
<3

Slutligen en bild på denna (än så länge) härliga dator som jag själv tog lite snabbt :)


-Skriver om vad som händer imorgon, tror det blir Lule imorgon ist iallafall. Kanske Björn också kan komma :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0