förlåt mig

Nu fick jag äntligen en liten tid på mig att blogga medans Björn är nere och fixar i garaget.

Sååå.. vad har jag hunnit med i veckan?

Tisdag var jag i stan och shoppade litegrann, efter det kom Björn Victor och Petter och hämta upp mig. Vi for mog Björx och hämta upp Linus och efter det åkte vi mot Brändön där Björn körde med skoter på vattnet. Dit kom också Johan Emma och Axel. Sen åkte vi som var + Emma mot stan igen, käkade pizza någonstans på Björx och sen mot Ale. Kommer bilder!

Onsdag åkte vi till Råne för att Björn skulle skriva jägarexamens porvet. På kvällen drack vi lite grann osv :)

Igår (torsdag) var vi också i Råne. Vaknade sent och åkte upp på byn på vattenkriget med Linda och Carro. Sen direkt efter det åkte vi och bytte om och snabbt på bil-bingo. Jag och Björn vann 400 kronor sen så blev det inte så mycket mer.

Idag vaknade vi tidigt, Björn for och skrev om provet och lyckades denna gång. Jag klev upp och klippte gräset osv. Sen käka vi och for med bussen till stan och sen åkte vi med Eva till Ale.

Nu kom BJörn in igen, vi ska åka och prov skjuta någonting inför hans uppsjkutning typ :)
Skriver sen, bilder kommer!
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0