fyra veckor borta(?)

Tjenatjatjo

Igår for vi då till Bjurs.
Gick och bada nästan direkt. Finns det någon värre badkruka än Björn?
Jag gick i nästan direkt, och det var nästan om man får kalla det VARMT motför att bada ute. Och innan Björn var i så hann jag då nästan börja frysa :p
Efter det duscha vi osv, sen tog vi en båt och for och kasta och meta. Vi fick 23 småfiskar och några gäddor, kom jag fram till.

Kommer hem imorgon, mami kommer och hämtar mig och Björn. Ska åka och fika nere vid Känsön också på fredag :)

På två veckor jobba man där så nu är det bara att fika för hela slanten!







Nu ska jag lägga in lite musik från hans dator till mobilen min, sen fixa lite andra grejer här :)
Puss /eee

Såhär såg det förresten ut på Kicki då Axel och Johan kom när dom hade skruvat och var lite svarta :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0