Jag vet inte

Heej :))

Är fortfarande med Björn <3

Igår åkte vi till Bjurs. Käkade lite förrätt när vi kom dit, lax paj. Efter det åkte vi och sköt lerduvor, vilket jag inte vågade göra just då. När vi kom tillbaka där ifrån gick vi ner och for ut och fiska ett tag med båten tills det var middag. Till middag fick vi kött och klyftpotatis :) Sen efter middagen gick vi ner och fiska och pimpla lite igen. När vi gick upp igen blev det efter rätt, jordgubbar osv. Sen åkte vi hem mot Ale igen. När vi kom hem var klockan rätt mycket, så vi gick och la oss nästan direkt.

Idag vaknade vi tidigt, eller iallafall jag :p
Vi har bara gromat på hela dagen, käkat och tjockat oss.
Carro kommer och hämtar mig om några timmar efter att hon har varit på bil bingo i Måttsund :)

Innan hon kommer ska vi nog gå ner och duscha eller någonting sånt.
Skriver senare tillsammans med en jävla massa bilder.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0