längesen nu!

Urs, jag har typ ångest för att jag inte skrivit sen i onsdags. Men som jag nog sa så har jag inte haft speciellt mycket tid när jag varit med Björn osv..

I onsdags kom tillslut Björn och Matte från Överkalix.
Åkte här ifrån sent på kvällen efter att vi sett lite tv-program. När vi kom till Ale lasta Björn och Matte av skotern som Björn bytt och efter det gick vi in och såg lite film och sov :)



Torsdag for vi in till stan rätt tidigt med Matte. Vi fixa lite grejer och sen åkte vi och käka på Dagobert. När vi var på väg hem kom någon på att vi skulle fara och fiska så då gick vi och böt om och åkte iväg till Bjurs och fiskade. På vägen dit stanna vi på massa olika ställen och fiska men det gav ingenting.. När vi var i Bjurs och kasta ur båten fick jag fyra små gäddor, roligt var det! :D







När vi kom hem från fiskandet på kvällen så käkade vi korv och mos som Björn mamma fixat åt oss. Sen tjilla vi ett tag och ännu senare åkte till Selet en sväng och var med lite folk där :) Kom hem ganska sent och då slog vi på tv och mös bara på..

I fredags hade vi bestämmt att vi skulle åka till Råne och vara men Kicki när mamma och dom for bort på räk-frossa. Så då hann vi inte mer än att stiga upp så kom mamma och Kicki och hämta oss. Senare när alla for så grilla och drack vi lite här hemma. När dom senare kom hem for vi ner på Olovs och spela kubb med allihopen och fortsatte dricka där :)





Igår körde mamma oss till Ale igen, Kicki följde också med eftersom att vi skulle dricka lite och sånt hemma hos Björn :) När vi kom fram börja vi driekt med att laga tacos, jag Björn Kicki och Matte käkade. När vi hade ätit kom Sofia och Johan och efter det kom Andre. Sen kom och gick det lite folk då och då.

















När alla hade farit hem och gått och lagt sig så var det bara jag och Björn vaken, så vi värmde massa pan-pizzor och käkade. Var nog det godaste jag ätit på länge :p

-Kom hem idag kring fyra tiden, efter det for jag med vespan och beställde mat från bk :) GOTT!

Nu ska jag och Kicki (som har legat och sett när jag bloggat hela tiden) gå ut och röka. Sen vet jag inte vad som händer..

Pusspåer! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo ;) mina leggins är rätt så förstörda, men aja så kan det gå :D haha

2009-07-12 @ 23:32:02
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0