ledig!

Hej :)

Kan börja med att säga att Björn kom hit redan på torsdag. Vi åkte på bil bingo som började sju, vilket innebär att jag fick sluta tidigare. Jag Carro Björn och Kicki tog en bil och resten tog andra bilar :) Mycket folk från råne var där. Några vinster blev det, men inte just för mig.. Men nära var det!

Annars hela helgen har vi bara druckit lite och umgåts med folk. Igår var vi bland annat ute hela kvällen med Johan och Axel. Sebba och Joel ett tag också. For först till Mjöfjärn och kolla där för Björn ville se hur det var att köra skoter på vatten där, sen var vi på byn och lite sånt och snurra i flera timmar. Så i morgon mest troligt kommer Björn med skotern till Råne och kör i Mjörfjän. Sen följer jag med honom till Ale och är där ett tag.. Och om ni nu inte förstod dethär så åkte Björn hem idag :p Så nu har jag typ absolut ingenting att göra. Siri och Agnes är på äventyr neråt någonstans, Kicki är borta, íngen rolig jobbar på fiket så man kan inte fara dit och surra och sånt där.. Jaja, några bilder ska jag väl också bjuda på!

Nisse gjorde ett ägg i ett våffel järn :p


Blev luftgevärs-skytte hela kvällen, en paus och sen drog Björn och Matte igång.


Idag har alla hundarna badat :)


Nu har jag varit inne och svalkat mig, så nu ska jag springa ut och schteeka på stort med morotsoljan från Bulgaarien :) Åh, nu fick jag bara utlands längtan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0