Love Is My Drug

Har jag sagt att jag äntligen färgat håret? Om jag har det får ni veta det igen.. Det blev som på nytt, haft utväxt och nu äntligen fått färgat det efter all utdragning på det så nu är det nice :)

Hur som hellst! Igår var jag och red med Clara Erika E-L och en till liten tjej :) Gick bra från en början tills han blev galen då hästen Clara red på börja gnägga och han gnägga tillbaka då jag hade en rätt bra fart och han börja sparka halv bakut.. Inte så kul. Efter all den lilla draman så for jag hem och duscha.


Här har vi han Gurmin :)
Han ser liten ut på bilden men är ett as tycker jag :p



Idag jobba jag till ungefär 20 i fyra. Åkte hem och fixa lite och tog bussen till stan 20 över fyra. Var där fem då jag hade tiden till att göra naglar. Hade sån tur när jag ringde idag att en hade avbokat sin tid så fick samma dag! :D Så nu har jag gele naglar men KNALL ROSA lack som hon lacka på. Älskar ju rosa och har tänkt köpa ett sånt nagellack som verkligen är KNALLKNALL så då köpte jag det samtidigt också :)

Imorgon blir det jobb till tre, hem och fixa sig lite och sen åka in till stan med Linda kring halv fem och efter det se Rix-FM och Skaburbian senare på kvällen! =) Samt få träffa Björn också så klart.


Helgen blir supandes och LK:andes

Hör av er flitigt nu i helgen babes! 070-6305452



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0