mer ointressant info :p

Kom precis in från solningen,
det blev så grymt varmt + att det var TVÅ jävla feta getingar som var på jakt efter mig..
Björn har varit hemma på lunch, när han kom tog vi crossen och for till Ica och köpte värme pizza och drickor. Satt och tjilla lite i köket osv, eftersom att man kan säga att han luktar inte precis det godaste efter hans underbara sommarjobb ;)

Ja, vad gjorde vi igår. Vi var här hemma ett tag, sen for vi och köpte glass för att det var så varmt. Sen efter det drog vi till hans farmor och farfar en sväng och kolla på några saker och passade samtidigt på att fara och se hur det såg ut på badplatsen. Men det var ingenstans vars jag hade velat bada. Ungefär igenväxt osv.. Så det blir alltså det jag skrev tidigare idag att fara och bada i Bjurs eller vad det nu heter :)

Skriver senare!
Nu kom hans bror hem och jag ska gå ut och sola igen!
Puss /eee

www.emmelieskoog.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0