natteeen



Jag har aaldrig någonting vettigt eller över huvud taget roligt att skriva på denna blogg just nu.
På helgerna skríver jag aldrig eftersom jag oftast är med Björn typ alltid, och sen när man då ska skriva om helgen några dagar senare orkar man knappt skriv någonting av det man gjort. Lite irriterad på mig själv om man säger så, oftast.


Ikväll har jag då iallafall varit och kört lite vespa, varit grymt ratlös när Björn farit. Var om till Carro en sväng där som satt och drack ett litet gäng. Var också om på skolgården och pratade med Oscar Biffe Dao och Mats.




Nä nu snart ringer nog Björn, han sitter bara och tränar till jägarexamen. Ska upp tidigare än vanligt imorgon, tänkte hinna vara med hunden lite innan jag far till stan och Ale samt städa rummet och lite sånt.

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0