rubrik

och min första jobb vecka har startat! :)


Första dagen har det varit folk hela dagen, ni som inte vet det är jag på ett fik från idag (måndag) till och med lördag genom brottarklubben. Jobbar från klockan två på eftermiddagen till åtta på kvällen. Idag har jag jobbat med Siri och Amanda A. Varit folk hela dagen, varit rätt bra väder, kan bero mycket på det. Imorgon blir det jag Siri Nisse och kanske Agnes. Resten av veckan blir står det att det bara ska vara jag och Nisse men behövs nog en till så Amanda Å skulle nog också hoppa in! Trevligt.


Siri <3


Ska jag kanske börja med att säga vad jag gjorde igår.. Igår kom jag då hem från Ale. Blev grymt trött så jag la mig i sängen med min mini-computer. Efter ett tag börja det springa folk in och ut när klockan var åtta så jag klev upp igen. Tanken var att jag skulle försöka sova redan då för att jag hade kunna nicka till vilken sekund som hellst. Men deet lyckades inte så bra eftersom jag är så iver, så jag klädde på mig igen och då skulle precis dom jag bor med slå på en film. Wallander-skulden så jag såg den och gick sen och la mig..

Imorgon (tisdag) ska jag jobba, sen när jag kommer hem har för hoppnings vis Kicki och Agnes varit i stan som tänkt. Och då ska dom köpa avfärgning och blond sling färg till mig. Så ni kan ju själv lista ut vad det innebär, JO precis! Så vi får se vad det blir för resultat av det! :D Annars har jag nog en svart färg ifall det blir förjävligt. Just nu har jag ju inte så mörkt eftersom det har blekts och jag har fått en liten utväxt så det kan nog lyckas!


HAHAHAHA! Jag blond 07 :p hojja men var tvungen visa ungefär.

Onsdag har jag planerat med Clara att rida med henne, saknar verkligen min häst tid när vi hade tre egna hästar! Det ska bli kul. Red idag också, fast det var bara barbacka en snabb sväng. En liten uppvärmig så att säga ;)

Torsdag kanske man hittar på något mer kul, och fredag kommer Bjöörn :D Så då får jag fika-besök av han och Kicki på fredagen tills jag slutar :) Myys.

Nu senare ikväll har jag varit med Kicki Agnes och Marcus. Vi har sett en till Wallander-täckmanteln och bara tjillat på.

Ska nog försöka sova nu snart så man inte sover bort hela dagen som idag.
Jag hann kliva upp,
prata med Krissan och mami ett tag,
duscha och åka på jobbet,
komma hem och sova inprincip! -Kul



Puss och godnatt!
Älskar dig Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0