Nya dagar, nya aktiviteter

"Jag vet inte" rubriken, den kom från Björn. Jag sa: Säg en rubrik. Då sa han just det "Jag vet inte" Så för att slippa gorma och komma på någon så skrev jag det första som kom ut så att säga :) Där fick ni svaret på det :p Såg lite underligt ut.

Första dagen av andra jobbet avklartat! Bara 20 dagar kvar nu av 21 ;)
Grymt tråkigt när man inte kan göra så mycket med gammlingarna. Jag sitter bara mest och pratar med dom andra på det slöa jobbet.. Får väl se om det blir bättre ju mer man varit, som sagt var det ju bara första dagen :p Blir nog jätte bra då man väl börjar ta promenader och går i sol rummet och sånt med dom, sol rummet är ju ett stort + för mig med :p Då blir man brun på köpet samtidigt som man jobbar inne. Om ni ville veta vilka jag jobbar med är det Hamed (världens hetaste grabb på 18 bast som inte kan svenska och ser ut som ett aphål) och Veronica som just nu är på avdelning ett och jag på två.



Ska snart gå och färga håret. Får se om det blir mami eller Kicki som gör det åt mig eller jag själv. Så enkelt när man bara har svart :D
Sitter just nu och smsar med Evelina och planerar lite om hur vi ska göra på LK och sen smsa Björn precis att han får börja jaga Älg själv nu :p Härligt att du klarat en del av uppskjutningen babe!

Efter jag har färgat håret ringer jag nog Clara och far och rider med henne en sväng :D

Puss på stjäääärten /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0