Redan fredag! :)

SKÖNT!

Ska hem till Råne idag som sagt.. Mamma kommer och hämtar oss kring fyra då Björn jobbat klart osv :)
Han har haft två timmars lunch idag så vi har legat ute och solat lite och käkat och sånt. Så nu är det bara vänta tills klockan fyra ungefär. Ska kika klart datorn ett tag, just börjat eftersom att jag bloggar det första jag gör! Bra va? Efter det ska jag gå ut och sola igen, tror jag..

När vi kommer till Råne ska jag nog ta ett dopp i ny poolen vi har på gården (inte den största modellen men), sen duscha och efter det ska vi nog dra till caféet nere vid Kängsön om Kicki, mami och alla andra som vill det kommer :) Det är ju Kicki som är chaffisen så att säga, med Bemma-pizzan ;)




I veckan ska jag nog gå på stan tillsammans med Björn för han skulle också fixa massa grejjer. Får se vilken dag det blir, men det lär ni ju få veta :p
I helgen kanske jag inte blir så flitig på att skriva som jag faktiskt varit nu tycker jag, för jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Men sitter inte så mycket vid datorn nu för tiden hemma :O)

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0