Tisdag

Haft fullt upp hela dagen om man säger så..

Vaknade ganska sent eftersom att jag också somnade ganska så sent igår,
kring tre någon gång.



Käka tacos med Kicki osv, sen kom mina kusiner Sanna, Frida och Erika och hälsade på så jag satt och prata med dom ett tag och gorma på. Sen börja jag städa rummet och kom på att jag också skulle möblera eftersom att jag fått ny dator och behöver inte mitt skriv bord med den gamla stora datorn på. Så jag städade, rensa garderoben osv och efter det for vi på fiket nere vid Kängsön en sväng. Sen när vi kom hem igen från fikandet så ville jag fara och köra bil. Bara kört mamis automatare så det blev första gången att köra växlat (därför jag ville köra) eftersom vi ställt på bmw:n nu när jag Björn och Kicki bytt däck på den. Gick faktiskt ganska bra, mamma skratta bara lite åt mig men det var hur som hellst svin roligt och se mig köra och få motorstop då och då kan jag tänka mig. Efter det börja vi möblera om nu ikväll. Blev faktiskt ganska nöjd, har inte så mycket mer än lite tavlor, några gyllor, lite spglar, en tv, ett litet bord och en säng i mitt rum nu :) När vi var klar med det slog vi igång Wallander - Hämnden. Sen kom jag nästan precis in för dörren, gick ut för att röka också hörde jag att Agnes och dom satt ute så gick över till dom, för andra gången idag faktiskt..

Mitt lilla rum, inte klart men nu får en ungefär bild..

Ni får resultat någon dag :)

Imorgon bär det av till Ale och Babybear. Han och Matte skulle till Överkalix imorgon och sälja en av hans crossar så jag åker med dom till Ale när dom kommer tillbaka :) Så då vet ni varför jag nog mest troligt inte kommer att blogga imorgon!

Har förresten köpt en söt liten nyckelring som bara ska sättas något på nu..


Nu är det snart Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0