Veckan går, men mycket sakta..

Idag har ingenting av mina planer blivit gjort.

Har varit med Sebba och Kicki hela kvällen.
Kicki for aldrig till stan idag på grund av det bra vädret så jag fick ingen färg. Och dom har ingen avfärgning i (just nu) det bajsiga Råne. Imorgon bilr det inte heller av med färgning eftersom att det blir Kicki som hoppar in och jobbar på kaféet. Så jag far och rider imorgon då, som jag faktiskt tänkt. Blev inte det idag heller när jag inte gjorde något annat för att hästarna var så blöta nu när det regnat lite ikväll.

Den här veckan kan jag säga att jag är ju GRYMT dålig på att uppdatera eftersom jag jobbar och gör nästan ingenting föutom det jag sagt att jag ska göra nu flera gånger.. Kan det inte bara bli HELG!!

-tråkiigt inlägg, jag vet! Men är just nu inte på den bästa toppen. Vet inte varför(?)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0