abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Kommer aldrig på någon rubruk som passar ni och som jag tycker ska stå just där så därför kan jag skriva bara vad som hellst ibland..

Slutade tjugo över ett idag, åkte hem med Linus Mia och någon mer kille så jag slapp vänta på mami till två eller det västa som finns.. GÅ! Hojja, hatar att gå bara allmänt.
Jag sitter och käkar några sura patroner, dricker en PK och pratar med självaste gummsan från Skåne på msn :) -Malin! Tipsa henne precis om min blogg, skulle vara roligt att ha många läsare.. Som jag tyvärr inte har!
På skolan har jag käkat palt som man alltid förväntar sig vara svingit gott och sen ligga i palt koma, men ingenting av det blev av. Palten jag och Leo gjorde blev inte riktigt klar plus att jag sen inte hade lust att käka det och åt därför bara litegrann och hamda då inte i palt koma ;) Efter hemkunskapen hade jag utvecklingssamtal, det gick fort och jag slapp halva bilden!


Ojda vad dom då skulle skojja till det här och kalla det "Black and White"..
Ungefär lika äcklig som den "svarta" palten såg båra paltar ut.
Dom var inte mörka men ett konstigt mjöl gjorde att dom såg äckliga ut eftersom vi var tvungen ta lite av det för att det är "nyttigare".
PUH! säger jag då..

Jag ska käka någonting gott idag tänkte jag.. Jag fick den iden att steka köttfärs och när den är klar smörar man mackor och sätter på köttfärsen efter det sätter man på cream-fresh tillsammans med riven ost blandad och in i ugnen, swich var det klart! Svinigtgott!

Förresten, imorgon är det friluftsdagen.. Jag ska till Boden och bada :)
Nu ska jag packa, städa mitt rum och sen fara till Carro när hon kommit hem från jobbet och hämta mina jeans jag haft där i en evighet. Mina
bästjenas!

Det blev som det blev, går inte att göra någonting åt det..
Bara att ta det som det kommer och andas nya friska andetag efter som.
Du tog ditt val,
och om du inte gjorde det hoppas jag att du gör det snart.

Jag har inte tänkt gå runt på någonting onödigt i mitt liv, så är det bara.
Alla få ta smällar, förr eller senare!
<3

            Puss /eee                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0