är du hög eller? ;)

Hejhej!

Idag var det då friluftsdag, men jag valde inte så mycket som var frilutigt som ni kanske läst tidigare.. Utan det blev Boden-badet! Satt bara ett tag i bubbelpoolen, efter det käka vi gott och mat och sen bar det iväg till solariumet med Siri och Sofia. Man kan helt enkelt kalla det att jag inte bada någonting. Men någon helg eller dag måste det väl bli Pite, så grymt länge sen man var där!

Ikväll kan det kanske bli naglar ;) Ni får ett resultat ikväll om det blir! Fan så häärligt med naglar, totalt bitit söönder mina egna. Ska ringa Carro och höra vad hon gör nu också, hon kanske är med Sabina.. Hon är mest bara hög ;)
Nä nu ska jag sluta dumma mig! Vi syns ikväll igen, med eller utan resultat..

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0