BlackJack

- Rock 'N' Roll Är Du! Gode bäst låt :) <3
När du håller mig hårt vill jag öka faaarten, när du kysser min mun vill jag bromsa in.
Och jag känner att ända sen första starten, var du min!


HEJ :D!

Helgen har varit mycket minnesvärld, absolut lyckad!

I fredags for jag på skolan, var två lektioner och hoppade över idrotten engelskan och svenskan så då åkte jag och Markus på OK och köpte Korv och Cola och efter det körde han mig till lägenheten :) Därfirån for jag och Carro med Tiquila (ny valpen som jag ännu inte berättat om) till Tomas Erika och Frida och lät hon busa med Etna. Efter det blåste vi till stan och mötte upp Sabina och gick på marknaden i stan ett tag.



Här har ni Tiquila, jätte söt med ögonen. Ett isblått och ett brunt/mörkblått :)
75% shäfer, 25% ja, nu kommer jag inte på det jävla namnet..
Men ni vet nog säkert vad det är när hon har blått öga :)

När jag kom hem tjilla jag på, efter det satt det lite folk här som drack och själv drack jag bara en grogg för att spara mig till lördag (gårdagen) som jag aldeles strax ska berätta om :)
Efter många om och men åkte jag med Vikko och massa andra ner till Evelina med lill lalpen och sen traska jag mot Carros lägenhet och var hundvakt medans hon var på fest.

Lördag var mycket lyckad, jag gick hem tidigt på morgonen tillsammans med Carro och Tiquila. Duschade efter ett tag, fixa mig lite smått och kring ett-två tiden kom Fabian Tommy Patrik Marilo och Fredrik hit! :) Vi hade väntat rätt länge, spelat go-musik hela dagen och enbart gormat på! När dom väl kom satte vi igång och dricka på allvarl, for också ut och ragga på med Carro en sväng som nå fyll-svin runt byn när alla gamla tanter var och handla till luch-middagen typ, med hög musik och Evelina och Patrik i framsätet med helt vevnedad ruta och halvt utstuckna ;) När vi kom tillbaka han det komma folk eftersom, dom for igen och alla vi käkade.. kan säga att det var hemskt så full jag hann vara på hela kvällen och just före middagen, samt så jävla hes så det nästan var roligt :) Efter middagen kom det nå jävla mycket folk så jag hann då inte med alla. Kände typ inte 1/3 heller :P ojoj! Men galet så roligt jag hade. Kring tre gick alla i detta hus och sov..
Idag fick man då alltså vara bakis och endast mysa i sängen tidigt ikväll så man kanske orkar skolan imorgon.


-Låt bilderna tala för sig själva!



















måste bara säga att ni försår väl vårat tillständ? :p







Hoppas ni gillar det ;) ojojo, hojja
PUSS!

Kommentarer
Postat av: oscarjohansson

haha vafan gör jag med på alla bilder :S

2009-03-29 @ 16:44:24
Postat av: oscarjohansson

eller alla bilder.. typ 2, men vafan gör jag med på en enda bild för! :P

2009-03-29 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0