!

Nu är det mycket,
No "förhör" prov på onsdag samt hemkunskaps prov samma dag..
Pluggat som ett svin idag hela dagen efter skolan, sen käka jag världens godaste kött och pommes som mami laga fastän hon är sjukis och efter det har jag bara satt mig här som en soffpotatis fast en "stolpotatis" och myst på med massa goa bloggar och lite annats smått och gott. Har pratat med Mia Fabian och Evelina mest hela dagen, sen har jag hunnit prata med självast Gömman någon gång idag :p Myspys varning!
Imorgon är det "vasaloppet" på skolan och det skulle bli två mil men jag har ont under foten så jag knappt kan gå på den plus att jag ska till tandläkaren imorgon klockan tre så kan hur som hellst inte fara. Skönt, men jag kommer nog inte ta "klassikern" som vi har på våran skola (vet inte om ni har det på andra skolor). Den innebär iallafall att man ska åka skidor TVÅ mil, simma 60(!!!) längder bröstsimm, kyckla TRE mil, jogga 9(!!!) kilometer och orientera en lång jävla stäcka. Vart bara klagerier här, men våran skola är helt och hållet såååhääääär störd! Ni vet alla Rånebor ;).. yyyrs

Nu har jag pratat klart med Evelina och Mia för säkert 100samtalet idag, kört med hantlarna så jag nästan skakar och borstat tänderna. Nu är det bara denhär sköna sängen som väntar på vänster sida om mig, kanske man ska säga godnatt då! 

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0