fredag-måndag

Hejhej :D

Vi börjar med fredagen, åkte till stan med kvart över tre bussen. Käkade på Dagobert med Evelina och Ogge, kycklingmacka med extra fyllning (Y)! Tog nästa buss från Lule till Jokkmokk kvart i fem mätt och belåten. Lång bussresa och det tog då verkligen en evighet om man gick på magkänslan.. och sova kunde man ju då inte heller! När vi kom fram gick vi till Fabian och där var han Patrik och Tommy. Vi såg Rallybruudar och gorma på.



-det var bra väder hos Fabian :P


Och efter fredag kommer lördag, då vakna vi for ut med skoter och körde åtta mil sammanlagt den dagen. Det var jag Fabian Evelina Patrik Magnus Maja Hanna Flajja-majja och sen kom vi till massa andra folk och då hänka Geggan och Jonte på :) Härligt! Grillade korv och mös på. På kvällen såg vi Robinson och sen for vi ut och snurra med David i flera timmar, nicenice.

söndag var man trött, vakna tidigt av att Tommy kom och massa ringde till Fabian och sa att vi skulle komma och köra skoter. Vi for och det blev jag Fabian Patrik Evelina David Forsman och hans tjej. Efter ett tag kom Johan också :) Medans alla killar förutom Johan for och körde stanna vi kvar och hade "gissa vad man visslar-leken". HIHI! Åkte tillbaka så man just hade tid att packa ihop alla grejjor och gå mot bussen som gick 10 över 5. Den bussresan gick någorlunda fort eftersom man sov rätt mycket plus att vi bara åkte till boden där mami Kicki och Oskar kom och hämta. Drog Max sen hem..

Idag har jag bara varit på skolan, håll på att bryta ihop flera gånger eftersom jag har så ont i ryggen sen i helgen. Kännts som att jag har kbäckt den femton gånger på skotern. Sen är jag sjuk nu också.. orkar knappt äta vanlig mat. Ska bara tjilla vidare nu :) Kolla in fler bilder från helgen på min pixbox http://www.emmelieskoog.pixbox.se/ KOMMENTERA! :D

sober - Pink!
http://www.youtube.com/watch?v=ANwj4L_FzCs


Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0