gode tröttast

kaaaaanchhhee! :p

Nu är det snaaart på en liten pytte stund läggdax. Tidigt, jag vet men jag är döööd. Ska väl lägga mig och just hinna somna, då ringer nog Fabian :) Mys-pys. Är mest sliten sen den härlige lördagen. Men det är mycket värt det.

Varit nere hos Évelina i flera timmar, gick på uno med hon och Ogge sen till Ogge och där var Fia också. Satt i kökat och snacka skit. Sen gick jag hem kring 9-halv 10. Vi har pratat mycket om lördagen jag och Evelina, och vi garanterar er att vi har mycket minnesluckor. Många stunder är borta, vi kommer fan inte ihåg. Tänk att vissa delar kan vara heeelt borta(?) -sjukt!

Puss och Godnatt
Fabian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0