härlig fredag!

Hejsan, sry att det var ett tag sen jag skrev men jag har inte hunnit och sånt där.

Igår var jag på världens bästa bastu kväll i Purkijaur! :)
Först åkte jag Kicki Evelina och Jonte med buss klockan åtta på morgonen ner till Jokkmokk. Gick och käka på Lilla paradiset en pizza och efter det gick vi till Geggans lägenhet och där var vi Geggan Patrik Magnus Tommy Jonte jag Kicki och Evelina. Vi spela kort och gorma på medans vi väntade på bussen till Purkijaur som gick kvart över tre. När vi väl var framme i Purkijaru gick vi ut till bastustugan och elda den och gjorde lite mys. Tog ungefär en till två timmar innan bastun och stungan var uppvärmd. Vi börja dricka kring klockan fem tiden tror jag och efter ett tag kom Kenny och efter det kom Magnus och Fabian och sen kom Larssan Johan och typ två tre till (:  -Trevligt trevligt! Just efter att Kenny hade kommit börja vi basta och tillslut var vi väl en 15 pers som basta och var i bastun!
Gick in i huset senare, dansa, det kom mer folk, satt och gorma som satan och lyssna på fylle Johan som gorma och massa skit där i slutet, han satt precis och prata som att han var med i en film och prata engelska fast det blev svengelska. Ha - Ha.. Somnade nog ungefär halv fyra sen på soffan efter många om och men. :)
Tog bussen hem åtta på MORGONEN! Klev upp halv.

..Såå, nu ska jag sova tills klockan blir fyra och efter det är det hockey och fix inför nästa fest som är Johans 18 års fest!

Kommentarer
Postat av: sofia

fredag? det var ju måndag den sextonde ;b

2009-03-17 @ 14:03:59
Postat av: evelina

de har nog blivit lite fel med inlägget ;) de där var ju ett tag sen :)

2009-03-17 @ 14:17:10
URL: http://eeevelinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0